onsdag 6 februari 2008

...to be continued...

...jag utlovade ju här om dagen att fortsättning från gospeldagen skulle komma, men eftersom vårt bredband strulat som tusan så har det inte blivit förrän nu. Sitter på biblioteket i Bäckefors - tack GUD för bibliotek :)
Jag fortsätter väl där jag slutade:

kvällen kom och det var tajm för konsert. Som tur var hade vi strukit "I remember love" - den sket sig rejält. Annars tycker jag att alla låtar gick strålande (som Stefan Jacobsson skulle sagt - STRRRRRÅLANDE!). Det kändes kul att sjunga och det var himla kul att få så mycket beröm, jag växte flera meter.

Efter helgen konstaterar jag att:

  • Jag nog inte är så dålig på att sjunga trots allt.
  • Jag ska söka Glimåkra Gospellinje (TACK!!)
  • Jag älskar gospelmusik. Det är ett sånt ENORMT uttryckssätt för tro, för glädje, för lycka. Total happiness!

Tjipp å hej - nu ska jag jobba lite

(till helgen kommer brudarna - jag längtar efter er!!!)

Inga kommentarer: