torsdag 14 februari 2008

Kära hjärtanes


När jag skrev denna rubrik tänkte jag inte på att det är Alla Hjärtans Dag idag, faktiskt inte. Tänkte mest på att det är ett roligt uttryck. Men när jag ändå är igång så kan jag ju skriva lite om vad jag anser om denna dag. SUCK säger jag bara. Visst, jag har människor jag älskar, absolut, vänner och familj å så, men HALLÅ?! Ska man inte alltid visa att man älskar sina medmänniskor? Fick för några veckor sen en present av en vän, bara sådär, utan "anledning", det är väl mycket roligare än att få en alla hjärtans dag-present eller?

Men det är klart, jag är väl kanske lite bitter för att jag inte har någon pöjkvasker. Men kära bloggbesökare, jag ska avslöja en hemlis, jag har i alla fall inte slutat hoppas på kärlek och förälskelse. ^^


Saker som hänt denna vecka:
- Jag har ringt Securitas på grund av ett tjuvlarm i Åmåls Församlingshem. Vem som utlöste tjuvlarmet? Jag såklart. OCh tre till. Snacka om panik. Hujedamej, man tror inte att det är sant när allting börjar tjuta omkring en.

- Har varit och repat låtar med Torbjörn Carlsson. Vi ska ha konsert i Åmåls Kyrka den 8 mars - kom då!


Sämst denna vecka:
- 70-sträckan mellan Bengtsfors och Edsleskog. SEG.


Bäst denna vecka:
- Min kör igår! Så roligt!
- Gospelkör idag, ännu roligare!

Kommande:
- begravning imorgon.
- tonår imorgon
- Konfahelg i Åmål på lördag
- Glamourkväll på lördag! =)
- Göteborg på Söndag


Över och ut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, Mr carlsson :D alltid kul!

Viktor sa...

Haha, så larmet gick när ni stannde kvar i tisdags.. Det måste ju ha gått igång precis efter att jag hade gått eftersom det inte hände något när jag gick ut genom ytterdörren.

Förresten så är min egen blogg lagd på is. Men spana gärna in min nya sida http://vdnyheter.blogspot.com/

Där hittar du kanske något som får skrattgroparna att röra på sig.