onsdag 3 september 2008

Ynklighet

Igår var jag med på innebandy.
---
---
---
Ja du läste rätt, Karolina Larsson, född och uppvuxen i Ödskölt, tfn 0709 *** ***, var med på INNEBANDYN!! Det var så fruktansvärt roligt, så jag hoppas att det blir en tradition. Efteråt satt jag också och cyklade 20 minuter, också jättekul och jätteskönt.

Varken under innebandyn eller cyklingen ville jag kännas vid varningssignalerna: lite krasslig i halsen, lite ont i magen och huvet. nej då. Jag körde bara på!

Men sen under kvällen kände jag hur jag blev tyngre och tyngre i huvet, näsan började rinna och halsen var nix pix prima kan jag säga. Tji fick jag för att jag var duktig och tränade igår!

Så idag hoppade jag gympan, och låg i sängen och snöt mig och var ynklig. Tror jag ska gå upp till villan och vara lite ynklig igen.

Glimåkra är bra.

Inga kommentarer: