lördag 6 september 2008

Keep on dreaming. Men förverkliga det också!

Så sär ser framtiden ut för mig just nu:

20:e augusti 2008 till 5:e juni 2009:
Folkhögskola i Glimåkra.
Finns inga kommentarer om detta. Helt oslagbart! Alla turnéer och Chicago kommer bli så bra!

Juni 2009:
Vara hemma, träffa folk, åka på scoutläger
Lite läger måste det ju ändå bli. Så man får träffa Monkan lite också :)

Juli 2009-januari 2010:
Taizé
Det suger mer och mer i Taizétarmen, och eftersom jag förmodligen inte har varken råd eller tid att åka dit till påsk så känns det ännu mer som att jag ska åka dit nästa sommar. Men inte bara en vecka, utan ett halvår! Vill verkligen, är jättesugen!

Våren 2010:
Afrika
Amanda, en utav alla mina nya vänner här i Glimåkra, har varit 3 månader i Uganda. hon åkte med Erikshjälpen, och det lät så spännande! Jag är sjukt sugen på att göra det också. Så våren 2010 funkar nog för mig.

*

Allt är ju bara drömmar, drömmar och återigen drömmar. Men får jag som jag vill blir det såhär. Sen är det upp till Gud, vill han nåt annat får jag väl hänga på det. Men snälla Gud, du kan väl göra som jag vill? :')

2 kommentarer:

ANNA sa...

När slutar du skolan i juni? :P Jag längtar tills nästa helg!!! HAHA! :D

LUSSAN sa...

Fortsätt drömma, Karolina! Det håller oss levande. Men (som alltid) kom ihåg att leva här och nu under tiden! Kram från en skrivare