lördag 27 september 2008

Tråkig lista. Men eftersom jag inte har nåt att göra så svarar jag.

Lever du med något som du ångrar?
Ja. Förlåta och gå vidare, heter det, men det är inte alltid så lätt.

Vart ser du dig själv om ett år?
I underbara Taizé eller på tågluff genom Europa med sköna vänner!

Vad betyder mest för dig?
Mina vänner, skolan, att få sjunga. Sången gör nog att jag orkar leva.

Singel eller upptagen?
S

Vill du ha ett förhållande?
Ja

Redo att gifta dig?
Nix. Jag vill vänta LÄNGE

Vill du ha barn?
Inga egna.

Är du religiös?
Jag är definitivt andlig i alla fall.

Vad tycker du om homosexuellt giftemål?
GO GO GO!!! :)

Rasism?
Haha tänker inte ens svara.

Abort?
Jag tror inte att det är ett lätt beslut, definitivt inte. Men kvinnan måste själv få välja. Och sen få STÖD till tusen i det beslut hon tagit.

Krig?
Jag gillar inte krig. No shit.

Slåss?
Gärna.Länge och brutalt. GAH

Om du fick välja vilken bil som hellst, vilken skulle det bli?
Haha en ful liten skitbil som inte drog nån bensin.

Vad tycker du är avtändande?
Vet inte

Vad attraherar dig?
Vet inte (nunnevarning)

Vad tror du gör ett bra förhållande?
Ömsesidig kärlek och respekt.

Vad tror du förstör ett förhållande?
Finns massor

Ett minne som du saknar mycket?
Taizé -08 <3

Bästa händelsen under veckan?
Ibland är jag en aning blåögd.

Fölåter du för lätt?
Ja, men jag ångrar mig sen. Dumt.

Favorit dricka?
Skolans äpplejuice och kallt kranvatten

Festar du mycket?
haha nej

Vad tycker du om droger?
Skit

Hur mycket fyller du nästa gång du fyller?
22

Saknar du någon?
Ja. Jag saknar en person så jag håller på att spricka varje gång jag tänker på honom.

Är du kär eller tycker du om någon just nu?
Nix pix. Men jag älskar många!!

Är pengar nyckeln till lycka?
Jag skulle vilja säga inte alls.

Senaste missade samtalet?
förmodligen mamma eller Jocke

Sista personen som du ringde?
mor

Vad står det i ditt senaste meddelande?
Du är ju helt sjuk!


Har du kysst någon den senaste veckan?
nej

Vad lyssnar du på?
Help Me med Walt Whitman and the Soul Children of Chicago

Vad har du för planer för kvällen?
Se film med goa Martina!

Vad irriterar dig?
Massa skit. Folk som inte köper rättvisemärkt är jävligt störande.

5 personer som betyder mycket för dig?
Kan inte välja.

Inga kommentarer: