onsdag 5 mars 2008

Karlstad


Detta kort är taget 08.05 i morse. Se vad pigg jag ser ut! Herregud. Annars när klockan är runt 8 brukar jag ha minst två timmars sömn kvar. Men icke idag. Dusch klockan 7 (ja jädrans vad tidigt) och nån timme senare iväg mot Karlstad. Men innan jag berättar om vad som hände i Karlstad vill jag att du begrundar kortet här ovan. Kolla på mitt vänstra (högra för er) öga och jämför det med mitt högra (vänstra för er). GAH! Vilken skillnad i storlek! Så blir alltid mina ögon. Alltid ett öga om blir större än det andra. Ojojoj man tänker inte först på det, men när man tänker på det är det det enda man ser :P

Nåja.

Till Karlstad åkte jag tillsammans med Klara bara för att mamma ändå skulle dit. Tre i bilen alltså. tro det eller ej men jag spenderade nästan inga pengar. Jag köpte endast lunch, doftljus, en neccesär, och kuddar. Kuddarna var ett riktigt kap, 30 kronor styck på Myrorna! Hallelujah, salvation and glory!


Fåtöljen köpte jag här om dagen på Maritzaboden. 500 spänn, låter kanske dyrt men det var värt varenda krona. Vilken snygg fåtölj! vart jag ska ha den? ÄH nån gång flyttar jag väl...:P
Nu ska jag sova och begrunda mina hyss.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Allt var snyggt!
kram

Karolina sa...

svar till sara:
TACK! Är gött nöjd med fåtöljen!!