onsdag 12 mars 2008

Glasögonormar

Kära bloggläsare.
Kära Emma Thomée (jag antar att du läser detta)

Glasögon. Vilket stort mysterium.

Varför har jag fått dålig syn? BAH! Tänk vilka tusenlappar man kunde tjänat om man inte vore halvblind..

Hur sp, haver - i måndags/igår var jag i Göteborg och kollade glasögonbågar EFTERSOM JAG MÅSTE BYTA BORT MINA PRADAS.


Här intill kan ni se olika modeller vi testade. Jag vet inte vad ni säger, men jag tycker kanske inte att glasögon på bild 2 är riktigt jag. Däremot bild nummer 4kanske - vad säger ni?

Och i och med att jag måste byta bort mina PRADA så måste ju min blogg få ett nytt namn. Det är med sorg i hjärtat jag skriver att jag inte kan heta pradanerrd längre.


Dolce and gabbananerrd?
Glasogonnerrd?
Bjornborgnerrd?
SNÄLLA HJÄLP MIG! TIPS MOTTAGES TACKSAMT!!




















3 kommentarer:

Anonym sa...

Varför ska du byta bort dom?
kram

Anonym sa...

Fantastiskt inlägg! Bilderna var jättefina, särskilt hälften. Tack för en trevlig timme och en halv. Om du är intresserad av de runda snygga glasögonen måste bloggen kallas synoptiknerrd. Det klingar väl.. hyfsat!

Karolina sa...

Svar till Sara:
För att de är för svaga. Gamla tanten ser sämre och sämre..

Svar till anti-glasögonit:
Synoptiknerrd kanske är nåt! Eller varför inte specsaversoptiknerrd. Tack själv för en trevlig timme och en halv. Ser fram emot många halvtimmars second hand-shopping framöver :)