tisdag 18 mars 2008

inget att göra.

Å alla dessa listor.. Här är en snodd ifrån Erika, tax så mkt ;)

Hur gammal är du om 5 år? 25,5

Vem tillbringade du två timmar med igår? Matilda och Klara

Hur lång är du? 1,66 - 1,67 om jag sträcker på mig.

Vilken är den senaste filmen du sett? Öh jag såg nog nån film igår kväll. det brukar jag göra men jag minns inte vilken^^

Vem ringde du senast? Cilla Pilla

Vem ringde senast dig? Sara Albinson

Hur löd det senaste sms:et du fick? Ring mej! Mamma

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms

Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta i hur många år som helst

När såg du senast din mamma? några minuter sen

Vilken ögonfärg har du? Blå

När vaknade du idag? nån gång runt halv nio av att telefonen ringde. Finns inget värre sätt att bli väckt på.

Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar. Jag säger som Mia - my baby

Sover du med eller utan kläder på dig? Väldigt olika. Allting har sin charm..:P

Hur många kuddar har du i sängen? 13

Hur många landskap har du bott i? två

Vilka städer har du bott i? Inga,haha!!

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Ett par snygga pjuks är adrig fel

Vilken är din favoritglass? Magnum mandel är en höjdare

Vilken är din favoritefterrätt? Brylepudding utan tvekan. Så fruktulöst gott

Kan du rulla med tungan? Hur gör man då? Jag kanske kan.

Vem är den roligaste människan du känner? Haha det beror på. Folk är roliga på olika sätt. Men några som alltid får mig att skratta är Annci, Hjalmar, Josef, Cilla å Ellinor. Emma Thomée får mig ICKE att skratta.

Sover du med gosedjur? Jag slutade med det för ca ett år sen :P Fast jag började inte med det förrän jag var 12.. haha

Vad har du för ringsignal? Blott en dag. Min bror sjunger. huga.

Har du kvar klädesplagg från när du var liten? Javisst. En klänning hänger här alldeles bredvid..

Vad har du närmast dig som är rött? Mitt nattlinne

Flirtar du mycket? Nej nej nej verkligen inte. Fast ibland kan jag va riktigt flirtig i sättet utan att jag själv vet om det, iaf enligt mina vänner. själv kallar jag det att vara trevlig.

Kan du byta olja på bilen? Om jag var tvungen ja

Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej men jag borde så som jag kör

Vilken var den senaste boken du läste? öhhh minns inte.. läser inte så mkt...:P

Läser du dagstidningen? Mycket sällan

Prenumererar du på någon tidning? Nej men jag skulle vilja ha nån vettig tidning

Dansar du i bilen? Nej men sjunger för kung och fosterland

Vilken radiostation lyssnade du på senast? p3 - den bästa kanalen!!

När var du i kyrkan senast? Idag.

Vem var din favoritlärare på högstadiet? Pia och Johan

1 kommentar:

Anonym sa...

hahah, den där signalen vill jag gärna höra :')