torsdag 13 mars 2008

Födelseår: 1987
Hur tar du bort oönskad hårväxt: rakhyvel fast det brukar gå sådär bra. Haha, fråga Mia hon vet.
Spelar du instrument: Japp, jag sjunger, spelar piano, liiiiiiite orgel och lite gitarr.
Ditt mest överanvända ord: Gud kanske?
Dina första tankar när du vaknar: Å nej, inte en dag till.
Är du hungrig: nej men godissugen som alltid.
Vart befinner du dig just nu: i min säng i Ödskölt
Vart bor du: i Ödskölt. Metropolen i Dalsland.
Vad har du för t-shirt storlek: L
Är du bra på: att sjunga tror jag, det säger folk i alla fall :P
Är du singel: ja och jag är trött på det.
CD i stereon nu: Oslo Gospel Choir – celebrate
Antal timmar sömn i natt: Inte så många, kanske 7?
Vem vet mest om dig: Beror på hur man ser det. Skulle tänka mig Cilla eller Ellinor. Men Micke vet en del också.
Vem vet du mest om: Mina bästisar J
Vad vill du ha just nu: en körv. Närrå. Ja du. Ett liv tror jag.
Vem hatar du mest i hela världen: jag hatar inte.
Höger- eller vänsterhänt: höger. Fast jag röstar vänster.
Vilka sjukdomar har du: mensvärk, gräspollenallergi och huvudvärk
Ditt mål i livet: hitta det jag ska göra och finna mening med det
Sängdags: väldigt olika, men oftast runt 01.
Fobier: inskränkta människor klarar jag bara inte av!!
Har du körkort: Jajjemen. B-körkort
Äger du några vapen: Nej…
Vad skulle du vilja heta om du själv fick välja: Engla
Mjölk i kaffet: nej nej nej inget kaffe alls tack.
Svär du: ja tyvärr
Sjunger du: OM! Hela tiden!
Duschar du dagligen: nej varannan
Har du varit kär: jag tror det
Den starkaste du vet: Min bror
Vill du gå högskola: Kanske
Vill du gifta dig: Ja jag vet redan musik, gäster, kyrka, präst osv.. Men inte med VEM. Haha
Vad vill du arbeta med när du blir stor: nåt som är utvecklande. Kanske nåt med musik
Din hårfäg och frisyr: lockigt mörkblont/brunt
Kläder du har på dig idag: kjol, leggings, svart linne, gul cardigan
Favoritfärg på kläder: vet faktiskt inte
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden: alldeles för mycket
Har du glasögon: Ja. Och jag älskar dem!:)
Sov du ensam inatt: Nej Frida var här ^^
Vem sov du hos senast: Hos Frida
Druckit alkohol den senaste månaden: Tror jag drack ett glas vitt vin för nån helg sen. Vad jag minns smakade det skit
Första bästa kompis: FRIDA
Första husdjur: kanin
Första semester: Mallorca när jag var ett år gammal
Första jobb: Konfaledare tror jag
Första köpta skiva: Spice Girls, yeah!
Första piercing: Om öronen räknas var det det. Hoppas det kan bli en piercing nån annan stans också
Första konsert: ingen aning. Nåt rocktåg säkert.Senaste alkoholdrycken: Tror som sagt det var lite vin
Senaste bilfärden: idag
Senaste filmen du såg: Jönssonligan på Mallorca, underbar film!
Senaste ringda telefonsamtalet: Till Mia
Senaste badet: Här om dagen när jag var lite låg
Senaste spelade låten: Nåt psykadeliskt som Andreas Granath skickade. Han är psyko den grabben.
Senaste kyssen: det var ett jävla tag sen. Ursäkta svordomen men jag är bara lite desperat.
Senaste du grät: förra måndagen
Senaste måltiden: körfika efter Worship gospel – min gospelkör i Åmål
Senaste personen du pratade med: pappa, han kom precis in och sa godnatt
Senaste personen du skrev till på internet: Sara, Granath, mia
Senaste personen som skrev till dig på internet: Sara, Granath, Mia
Senaste personen som du skickade sms till: Ellinor
Senaste personen du fick sms av: Martina
Senaste personen som ringde dig: Christer Andersson
Senaste personen som fick dig att skratta: Frida när vi pratade gamla minnen
Senaste personen du pussade: My på nyår kanske?
Senaste personen du hörde sjunga: Hela min kör
Senaste personen som hörde dig sjunga: Hela min kör när jag sjöng Så Länge Jag Lever
Senaste personen som fick dig arg: mamma
Senaste personen som gjorde dig glad: Jocke
Senaste personen du umgicks med: Mia
Senaste personen som trampade på din fot: Säkert Frida, hon brukar trampa på mina fötter :P
Senaste personen som sa ditt namn: pappa
Senaste orden du sa: God natt

Inga kommentarer: