lördag 1 mars 2008

Innan frukost är det dags för en lista

Senaste
1. Kompisar du träffade: Mia. Vi planerade Melodifestival :)
2. Personen du pratatade med: Mamma
3. Du fick SMS av: Martina
4. Du kramade: Camilla

Idag
5. Kläder: Röd- och blått randigt nattlinne med svart spets (den blå färgen var inte där frn början, det var vitt ^^) som halkar omkring som tusan när man sover, inte särskilt bekvämt och heller inte särskilt snyggt efter missfärgningen, haha!
6. Bättre än igår: Jag är ledig och känner att jag kan vara ledig också!!
7. Är det: Grått ute
8. Planer: Åka på vernissage i Långed, öva inför konserten nästa lördag, äta god mat med familjen ikväll.
9. Händer: Mamma pratar i telefon och jag ligger fortfarande kvar i sängen.

Favorit
10. Nummer: Jag önskar att jag någongång skulle förstå vad 42 var (liftarens guide till galaxen)
11. Färg: Röd. Men jag gillar alla färger på olika sätt.
12. Årstid: Sommar utan tvekan
13. Saknar du någon? Ja. Varje dag saknar jag Anna-Cecilia.
14. Humör för tillfället? Trött men glad

Frågor och svar
15. Det första du gjorde I morse? vaknade och satte på datorn.
16. Vad åt du sist? macka med ost (igår kväll)
17. Vad irriterar du dig på? Mycket
18. Tror du på distansförållanden? N-E-J
19. Vem tänker du på just nu? Frida
20. Tror du att personen tänker på dig med? Kanske inte precis nu men ibland så
21. Vart reste du sist? Tyskland om man säger utomlands. Bengtsfors om man säger inomlands, haha
22. Vad gjorde du igår kväll? Sjöng på en ungdomsgutstjänst i Mellerud, jätteroligt! :)
23. Liknar du din mamma eller pappa? Min mamma tror jag
24. Ler du ofta? Japp
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Nej jag kommer alltid på det efteråt :P
27. I vems säng sov du i igår natt? Tyvärr min egen ;)
28. Vilken färg har din tröja? har ingen tröja på mig (ÖH det där lät ju kanske LITE konstigt, men faktum är att jag har nattlinne (som jag ju skrev))
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Jajjemensan.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? O yes
31. Gråter du när du skadar dig? Japp, jag är så förbaskat känslig

Lycka
32. Är du en glad person? Ja jag är en glad person. Egentligen.
33. Vad gör dig glad? Att sjunga
34. Önskar du att du var lyckligare? o yes
35. Är lycka överskattat? Nej
36. Kan musik göra dig glad? Se fråga 33 for gods sake

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? Jaa och det var skitcoolt. Jag var jättelessen och då tittade en kompis rätt in i ögonen på mig och sa: "Karolina, jag älskar verkligen dig". Då orkade jag några timmar till.
38. Har du någonsin sagt ’’Jag älskar dig’’ och menat det? JAPP Varje gång när jag träffar lille Johan eller lille Rasmus
39. Har du en flick/pojkvän? Nä nä
40. Är du kär? näpp

Hat
41. Vem hatar du ve$rkligen? Jag hatar faktiskt ingen. Däremot kan jag hata handlingar (ojoj vad fromt det där lät)
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? Nej?
43. Är du en mobbare? Nej jag hoppas inte det
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Jadå
45. Har du blivit sviken någon gång? Ja och det r fruktansvärt. Speciellt när man blir det av någon man älskar så otroligt mycket.

Inga kommentarer: