söndag 9 mars 2008

Kristian Luuk släng dig i väggen

I fredags var det melodifestival i Åmål, och inga mindre än Mia och jag var konferencierer! :)
Mia kom hem till mig, sent på torsdag kväll och vi var gött sega i huvet. Såhär kändes det då:


Efter denna hängning gick vi i alla fall och la oss, klockan 02 kanske? Om vi somnade direkt? nej inte jag i alla fall. Jag somnade väl efter en stund men sov fruktansvärt oroligt hela natten. Vaknade 05.50 och då hade jag egentligen en timme kvar att sova, men det gick inte. låg mest och tänkte på kvällen. Är det inte typiskt? De nätterna man behöver mest sömn får man ingen sömn över huvud taget.
dagen gick väldigt bra, så gjorde även själva föreställningen. Mer bilder finns på Mias bilddagbok! Klicka på 7 mars.



Här är vi trötta men glada!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen trötta men glada!!!

Dr. mugg

Karolina sa...

svar till dr mugg:
Vi var så braaaa:D