onsdag 23 april 2008

Helgen

Idag är det onsdag, och jag borde verkligen pallra mig iväg till jobbet för att spela in en repskiva till kören sen. Jag vet. Jag borde verkligen göra det! Kanske om en stund...

Men imorgon, då åker jag till Götet för att utföra en del hemliga uppdrag (som Kakan skulle sagt, förresten stötte på Kakan och Emil på shoppingcentret (apoteket) igår) och sen åker jag vidare ner mot Glimåkra och mina ansökningar! GAAHH Jag är lite nervös..

Jag ska sjunga You bring the sun out och Så länge jag lever. Fast jag ska inte sjunga med bebisröst (som Carola gör) - jag ska göra den bättre! :) Haha så jag kommer in :)

På lördag blir det ansökning i Ljungskile och på söndag är det scoutlägermöte i Vänersborg. FULLT UPP med andra ord. Men jag hatar när jag har för lite att göra.

Tschüss!

Inga kommentarer: