söndag 20 april 2008

ENERGI!

Jag fick den stora förmånen att vara med ett gäng konfirmander i helgen. Jag var s.a.s musikledare. Innan så förbannade jag mig mer än en gång över att jag tackat ja till att hänga på. SUCK å stön. Det är så typiskt mig att säga ja till saker som låter roliga för stunden, och så bävar man för dem dagarna innan. Men men. Jag är ju i grund och botten en positiv människa (tror jag?!) så jag gick ändå in i min uppgift med gott mod.
Och WOW! Hallå! Jag fick dem att sjunga! Trodde knappt att det var sant, men så var det. De hade knappt sjungit nåt innan, men nu gick det. Och det var ett himla gött gäng unga människor också, vilket förstås gör saken ännu bättre. :) ENERGIN bara sprudlade från mig, jag älskar när sånt händer. Tack gode Gud!

Så..nu är jag faktiskt lite tveksam till Rom. Ska man följa med till Rörvik istället? GAH!


Inga kommentarer: