fredag 30 november 2007

Tre saker



Tre saker som skrämmer mig:
Klimatförändringarna
Uppenbarelseboken
Döden

Tre personer som får mig att skratta:
Josef
Hjalamar
Emma Thomée

Tre saker jag älskar:
min familj
tradera
Kladdkaka

Tre saker jag hatar:
George W Bush
orättvisor
mensvärk

Tre saker jag inte förstår:
Hur man kan rösta på moderaterna
Varför alkohol gör att man blir mer social - kan man inte alltid va de?
Varför Medium inte går på på en humanare tid på dygnet

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
kamera
kalender
glas med vatten

Tre saker jag gör just nu:
bloggar
skriver på msn
tar kort

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
gifta mig
se världen
lära mig nåt galet

Tre saker jag kan göra:
köra bil
baka kladdkaka
lyssna

Tre saker jag inte kan:
spela munspel
vara glad jämt
Åka vattenskidor

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på
Gud
Dig själv
De som älskar dig

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
spela munspel
spela trummot ordentligt
spela gitarr ordentligt

Tre favoriträtter:
tacos
flygande jacob
Mammas biffar

Inga kommentarer: