onsdag 28 november 2007

Integritet?

Att lämna ut sig helt och håller på internet - är det det vi vill?

Pratade med en arbetskamrat idag, och hon har kontakt med några tjejer via blogg som lämnar ut sig TOTALT. De beskriver hur illa de mår, vad de gör med sig själva och vad de kanske skulle vilja men (tack och lov) inte vågar. Hur långt får det gå med den personliga integriteten?

Att jag nu har skaffat blogg - är det ett sätt att lätta sitt hjärta eller är det bara en kul grej? Kommer jag skriva de dagar jag mår jättedåligt? Eller kommer jag bara skriva då jag mår bra?



Ja, jag vet då inte, det får kanske tiden utvisa. På ett sätt är det skönt att lätta sitt hjärta genom tangentbordet, bara det inte går till överdrift.

Hur som helst, nog pratat om detta.
Nu ska jag ta en kvällsmacka, borsta tänderna och gå å lägga mig. I rosa nattlinne - det ni! Gud vad jag avslöjar mkt om mig själv....:)

****

Om du måste välja..

( ) hångel | pussar (x)
(x) Morgonpigg | morgontrött ( )
( ) Piercing i naveln | Piercing i läppen(x)
(x) nybäddat | ikke nybäddat ( )
(x) MSN | Skype ( )
(x) förhållande | strul ( )
( ) Finnar | Fräknar (x)
( ) Vit choklad | Mörk choklad (x)
( ) ICA | Coop(x)
( ) Surt | Sött (x)
( ) Lakrits | Choklad (x)
(x) Tuggumin | halstabletter ( )
(x) Kärlek | Vänskap( )
( ) Sova| Äta (x)
( ) Frukost| Lunch (x)
( ) Majs | Gurka(x)
(x) Ladda upp en bild | kolla på folks bilder ( )
( ) Linser | Glasögon(x)
( ) Småbarn | tanter(x)
( ) Stockholm | Göteborg(x)
( ) Japan | Kina(x)
( ) Läppstift | Läppglans(x)
( ) Självmord | Bilolycka (x)
(x) Feber | ont i halsen ( )
( ) Kallt | Varmt (x)
(x) Vatten | Oboy ( )
(x) Öl | Saft ( )
( ) vinter | sommar (x)
(x) snö | Regn ( )

Inga kommentarer: