torsdag 29 november 2007

tadaaaa! Dagens lista!!

Senaste
1. Kompisar du träffade: Lina
2. Personen du pratatade med: pappa
3. Du fick SMS av: Magnus
4. Du kramade: Anders

Idag
5. Kläder: bruna manchester, grå t-shirt, grön a-klänning, mina nya skor från tradera :)
6. Bättre än igår: Mitt humör tror jag!
7. Är det: torsdag
8. Planer: inget, skriva klart denna blogg, kolla TV sen kanske? Medium, mm me like!
9. Händer: far min ser på TV, jag har precis kommit hem från scout

Favorit
10. Nummer: alla ojämna tal förutom alla som slutar på 5
11. Färg: RÖD
12. Årstid: sommar
13. Saknar du någon? Ja....:'(
14. Humör för tillfället? ganska bra

Frågor och svar
15. Det första du gjorde I morse? Gick upp, tro de eller ej :)
16. Vad åt du sist? Pepparkaksmuffins, chkoladbollar och fruktsallad
17. Vad irriterar du dig på? När folk smaskar, USCH!!!
18. Tror du på distansförållanden? nej
19. Vem tänker du på just nu? Peter
20. Tror du att personen tänker på dig med? nja, kanske?
21. Vart reste du sist? beror på vad man menar med resa, men Paris om det är "långresa", Göteborg om det är "kortresa"
22. Vad gjorde du igår kväll? Bloggade, haha
23. Liknar du din mamma eller pappa? nej jag tror inte det. Lite mamma i humör och sätt. Pappas hår har jag fått, tack för de
24. Ler du ofta? ja när jag är i Åmål. Faktiskt.
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? nej
27. I vems säng sov du i igår natt? i min egen
28. Vilken färg har din tröja? grå

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ja..
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja..
31. Gråter du när du skadar dig? öhh ja tror de.

Lycka
32. Är du en glad person? andra tkr nog att jag e de
33. Vad gör dig glad? Geijer-folket! ICH LIEBE!!!
34. Önskar du att du var lyckligare? Jajjemensan
35. Är lycka överskattat? nepp
36. Kan musik göra dig glad? självklart. fast det kan göra mig superdepp också

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? Ja
38. Har du någonsin sagt ’’Jag älskar dig’’ och menat det? Japp
39. Har du en flick/pojkvän? Nä tyvärr
40. Är du kär? nej tyvärr

Hat
41. Vem hatar du verkligen? George W Bush och det STÅR jag för
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? nej faktiskt inte, kanske man borde
43. Är du en mobbare? Nej verkligen inte.
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Ja en gång, det var för jävla jobbigt
45. Har du blivit sviken någon gång? Ja

Inga kommentarer: