torsdag 29 november 2007

å så var det det där med å skaffa sig ett liv....


Namn: Engla Karolina

Vad drack du senast: apelsinjuice

Vad gjorde du igår kväll: Var på KU

Hur många hamstrar har du haft: haha INGEN!!!

Kan du gå ner i spagat: har kunnat, men det var typ för 19 år sen när jag var bebis.

Vad ska du göra i kväll: mina planer är väl att lägga mig och sen gå upp :P

Vad ska du göra i morgon: jobba

Senaste inköp: ett par skor på tradera

Senaste film: Vet inte?

Vad har du i ditt fönster: ljuslyktor å en mysig lampa

Tycker du om att cykla: Finns det nåt härligare än de första tramptagen frampå vårkanten?

Vem sov du över hos senast: Lina tror jag

Vem sov över hos dig senast: Mia

Vem pussade du på senast: Peter

Vad ska du göra nu: skriva denna patetiska lista :)

Vad ska du göra sen: Lägga mig...

Vem träffade du sist: Pappa för några timmar sen när han la sig

Vem skulle du vilja träffa nu: Oj den var svår... Min terapeut! (häftigt värre)

Sjunger du i duschen: nej aldrig faktiskt. Fast jag kommer på mig själv med att prata med mig själv.. haha

Vem ringde dig senast: mamma

Vem ringde du senast: pappa

Hur länge sov du inatt: för kort

När ska du gå och lägga dig ikväll: om 10 minuter

Vad gjorde du för tre timmar sen: hängde vid datorn...

Vad skulle du vilja göra nu: fika med brudarna

Har du badat i år: jajjemensan typ 3 gånger i somras

Tidsfördriv: betapet. pyssla i badrummet

Vad heter du just nu på msn: karrobarro

Kär i någon just nu? nej tyvärr...

Känner du någon som heter likadant som dig? jag tror inte det, nej

Morgontrött? Skojar du?!

När är du född? 87

Var bor du? Ödskölt

Nuvarande hårfärg? brun

Riktiga hårfärg? brun-blond kanske?

Ögonfärg? blå

Vad läser du för bok nu? På Y-fronten intet nytt

Humör just nu? ganska OK

Vad har du för parfym idag? DKNY Be delicious

Vill du ha barn? egentligen vill jag, men jag bör nog inte :S

Hur stort är ditt rum? ganska litet.

Har du tv/dator i ditt rum? nej

Piercingar? nej förutom i öronen då

Tatuering? nej vill inte göra heller

Brukar du vara osminkad i skolan? aldrignär jag gick i skolan. Nu när jag är VUXEN å har jobb å allt har jag mascara och rouge.

Skostorlek: 40

Inga kommentarer: