fredag 30 november 2007

God morgon.




























Har precis gått upp, klockan är 11.20, underbart!
Ska äta lunch hos Lilly klockan 13, ska bli mysigt och trevligt. Vill veta så mycket om henne, tänk vad mycket man har hunnit med i ens liv när man är 90 år.. Det får mig att tänka på vad jag hunnit med i mitt liv. Jag är 20 år, men VAD har jag åstadkommit i mitt liv? Just nu känns det som en väldigt svårfråga att svara på. Vad betyder mitt liv egentligen? Och TADAAA, här kommer den gamla klyschan: Vad är meningen med mitt liv? Vad är egentligen meningen? Vad ska jag göra i mitt liv? Har det jag hittils varit
med om och gjort varit enligt "planen", eller är jag helt fel ute? haha, hörrudu GUD, gör jag som du vill eller är jag som sagt ute och cyklar?
Hur som helst, det ska bli trevligt att höra vad Lilly gjort i sitt liv, kanske kan jag få lite inspiration...:)

Inga kommentarer: