torsdag 1 januari 2009

året som gått

Det gångna årets…

…mest omvälvande förändring:
att jag börjat på Glimåkra och att det blev så HIMLA BRA!

…värsta misslyckande:
Jag kunde ha älskat mig själv lite mer.

…lyckligaste ögonblick: När jag gick av bussen i Taizé och insåg att "nu är jag här - igen"

…största bedrift: att jag lyckats med Glimåkra.

…nyttigaste lärdom: att det inte alltid blir som man tänkt sig. Det kan bli bättre!

…finaste present:
En tärning jag fick i Taizé.

…roligaste:
Midsommar utan tvekan. Så kul!!

…sorgligaste: När jag insåg att jag kanske aldrig skulle träffa P igen.

…underligaste upplevelse: haha, here we go again, Taizé säger jag bara. Hela veckan var underlig. Men fantastisk.

…godaste maträtt: All mat på skolan :)

…mest minnesvärda resa: Taizé. (Förlåt mitt tjat) och Rom. Definitivt Rom.

…bästa bok:"Elva minuter" av Paulo Coelho

…bästa film: Alla Hannibalfilmer!

…bästa tv-program/serie: Har knappt kollat på TV, men Medium är ju alltid en favvo,

…musikaliska upptäckt: All form av gospel, wihooo!!

…flitigast använda plagg: Min palestinasjal och min indigoskjorta.

…mest pinsamma ögonblick: HAHAHAHAHAHA!!! Finns massor men framför allt en händelse i maj :P

...bästa sajt: www.bloggkoll.se

…sämsta köp: allt godis som jag bara blivit tjockare av. höhö

…bästa köp:
lätt min dator!

…härligaste utekväll: Den danske kro i höstas

…vackraste sms: Vet inte men jag har fått en massa fina mail från P.

1 kommentar:

Anonym sa...

wow! blogggade du inatt?!
hoppas 2009 toppar 2008 - då kan det inte bli dåligt :) kramar