måndag 5 januari 2009

hurra för staffan

Jag vet inte om ni följer Stjärnorna på Slottet, eller om ni för den delen vet vem Staffan Scheja är.
Hur som helst så följde jag inte SPS ej heller visste jag vem SS var.
Förrän i år.

Staffan är en sån där man som min mor tycker är vansinnigt snygg (till den kategorin hör också Richard Geere bland annat) och då brukar det utfalla sig så att även jag tycker att det finns någon form av skönhet dold bakom rynkorna.
Och se på maken! Bilderna på Staffan som ung får en annan singelbrud att skälva. Hurra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Följer inte SPS och vet knappt vem Staffan är men det är gott när man kan se skönheten i andra människor, oavsett deras ålder. :)

Anonym sa...

Jag och mina föräldrar följer SPS, vilket vi även gjorde förra året. Jag sa precis samma sak till min mor, det du skriver om bilderna på Staffan som ung! Hahah ;) jag sa också något i form av "han är ju en riktig kvinno-karl."