söndag 2 november 2008

Glimåkraabstinens

Det gick bättre än väntat att vara hemma i Dalsland. Jag trodde att det skulle bli segt och tråkigt och att jag skulle sakna Glimåkra jättemycket. Men så har det alltså inte varit. Det har varit skönt att ta en paus från skolan, för att gå in med 100% energi imorgon då vi börjar.

Jo då. Jag saknar Glimåkra hur mycket som helst. Men abstinensen infann sig först igår kväll, och inte i måndags som jag hade trott.

Och för att fira att jag ska tillbaks till Skåne visar jag här nu en finfin skånsk film:

1 kommentar:

Anonym sa...

Kom igen, nu är det dags att skriva igen! Som du vet är din blogg min startsida och nu har Glimåkraabstinens varit framme i en heeeel vecka! Fler vackra youtube-dikter tack! /Emmolium
PS. Gubben som slickar sig runt munnen är go!